
Wie ben ik?
Mijn naam is Yvonne Barbecot. Woonachtig in Rosmalen (Noord-Brabant) samen met mijn partner en onze vier kinderen.
Naast mijn baan in loondienst ben ik 1 december 2022 voor mezelf begonnen. Ik vind het leuk om anderen te helpen vanuit mijn specialisme.
Ik heb sinds 1998 bij veel verschillende werkgevers ervaring op mogen doen. Zowel profit als non-profit, intern bij een bedrijf als bij dienstverlenende organisaties die bedrijven ondersteunen bij het uitvoeren van de werkzaamheden.
Ooit begonnen op de financiële administratie. Mezelf verder ontwikkeld richting de personeelsadministratie. Naast mijn baan mijn MBO diploma in deze richting behaald ‘sociaal juridisch medewerker personeelswerk en arbeidsvoorziening’.
Een uitstapje gemaakt door te gaan werken als klant contact medewerker hypotheken bij een hypotheekverstrekker. En als administratief medewerker o.a. op het gebied van schuldhulpverlening bij de gemeente.
Uiteindelijk de stap terug naar HR gemaakt, maar dan op de salarisadministratie. Ik heb de bijbehorende diploma’s zowel het praktijkdiploma loonadministratie (PDL) als de vakopleiding payroll services (VPS) behaald.
Naast het uitvoeren van de salarisadministratie houd ik mezelf bezig met:
• de inrichting van het systeem;
• het optimaliseren van processen;
• opstellen van de voorjaarsnota, de begroting, het voorspellen van toekomstige ontwikkelingen en het verklaren van verschillen daartussen;
• opgave Wet Normering Topinkomens (WNT);
• werkkostenregeling (WKR);
• renseigneringsverplichting (IB-47 aangifte);
• horizontaal toezicht;
• beantwoorden van complexe rechtspositionele vragen;
• opstellen en implementeren van personeelsregelingen (personeelshandboek);
• bijhouden, informeren en doorvoeren van Cao-wijzigingen;
• organiseren van bijeenkomsten en informeren van het personeel over wijzigingen.
Ik ben erg leergierig en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen zodat ik mezelf verder kan blijven ontwikkelen.